2trendy retourportaal

Hier moet je je retourzaak aanmaken.

Wanneer moet je een retourzaak aanmaken?


● Als je de hele bestelling of delen ervan wilt retourneren
● Als je iets wilt omruilen
● Als je een klacht hebt, bijvoorbeeld een product dat kapot is gegaan of niet naar behoren functioneert


Log links in met behulp van je ordernummer (ex. SO1000950233)  en je telefoonnummer/e-mailadres

Als u niet kunt inloggen met uw ordernummer, kunt u ook uw referentienummer gebruiken dat u heeft ontvangen in uw 'Trackingmail'.


Hulp nodig?

Als je problemen hebt met inloggen of andere vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice op: support@2trendy.dk


LET OP:

Als het artikel waarde heeft verloren omdat je het op een andere manier hebt gebruikt dan nodig was om de aard, kenmerken en werking van het artikel vast te stellen, kun je slechts een deel van het aankoopbedrag terugkrijgen. Als de originele labels van het artikel zijn verwijderd, wordt het artikel als gebruikt beschouwd en van verminderde waarde. Het bedrag dat je terug kunt krijgen, is afhankelijk van de commerciële waarde van het artikel, en in sommige gevallen kan dit betekenen dat je alleen de verzendkosten terugkrijgt.
Voor een volledig overzicht van onze voorwaarden verwijzen we je naar onze handelsvoorwaarden


Zet een vinkje bij retour en klik op Volgende.

Controleer uw gegevens!

Controleer alstublieft of alle informatie die we over u hebben correct is.
Als er fouten in uw gegevens staan, kan dit leiden tot fouten in zendingen en communicatie.

Vul alstublieft in de selectievakjes in welke items betrekking hebben op de zaak, en kies vervolgens de reden die het beste bij uw retour past.




U bent altijd welkom om zelf voor de verzending van uw pakket naar ons te zorgen.

In dat geval rekenen wij GEEN vergoeding voor de afhandeling van uw retour.

Het zal echter meestal een duurdere oplossing zijn dan die wij hieronder kunnen bieden, omdat wij eigen verzendafspraken hebben en tegelijkertijd een deel van de retourzending betalen.
LET OP: Het kost 3,95€ aan verzendkosten om een van de twee hieronder vermelde methoden voor uw retourzending te gebruiken. (Klachten zijn uitgesloten)



1. Als u uw pakket heeft ontvangen met DHL:

Hier kunt u uw retourlabel downloaden via de link. U ontvangt het retourlabel ook via e-mail.

U plaatst uw retourlabel gewoon op uw pakket en levert het in bij uw dichtstbijzijnde pakketpunt.


2. Als u uw pakket heeft ontvangen met Budbee:

Ga naar uw bestelling in de Budbee-app en klik op "retourneren bestellen".

U kunt ervoor kiezen om uw pakket op uw deur te laten ophalen of in te leveren bij uw dichtstbijzijnde Budbee-box.

Als u een box kiest, ontvangt u een pincode van Budbee en heeft u twee uur de tijd om uw retour in de box af te leveren. (Als u om welke reden dan ook niet binnen twee uur klaar bent, kunt u gewoon een nieuwe tijd boeken in de app.)


Uw retourzaak is nu aangemaakt.

Voeg alstublieft een briefje toe met uw bestelnummer in uw retourpakket.

We raden aan om het artikel terug te sturen in de originele verpakking. Als de originele verpakking ontbreekt, kan dit mogelijk leiden tot waardevermindering van het artikel.
Ons doel is om alle retourpakketten op dezelfde dag te verwerken als we ze ontvangen in ons magazijn.

Nadat uw retourzaak is afgehandeld, ontvangt u hierover een e-mail. Het kan tot 2-5 werkdagen duren nadat we uw retour hebben verwerkt voordat u uw terugbetaling ontvangt.

- Als u een retour heeft gemaakt, wordt u gecrediteerd zodra ons magazijn uw pakket heeft ontvangen en verwerkt.

- U zult meer van ons horen als u een klacht heeft ingediend.